Vi bruger cookies for at prøve at give dig en bedre oplevelse med Freshdesk.
Du kan lære mere om, hvilke cookies vi bruger, hvorfor og hvordan vi bruger dem, i vores databeskyttelsespolitik. Hvis du hader cookies, eller bare er på en kur, kan du også deaktivere dem helt. Husk blot at Freshdesk-tjenesten bruger ret mange cookies (vi elsker chokoladecookies), og nogle dele af Freskdesk fungerer muligvis ikke korrekt, hvis du deaktiverer cookies.
Vi antager også, at du accepterer den måde, vi bruger cookies på, og er ok med de politikker, der er beskrevet i vores databeskyttelsespolitik, medmindre du vælger at deaktivere dem helt gennem din browser.
Afbooking af sommerhus/ferielejlighed
Hej
Jeg skriver på vegne af Fredericia Feriefond af 1985. Det sker en gang imellem, at en lejer ønsker at annullere en booking. Nogle lejere gør det i god tid, andre gør det "lige op over".
Det, jeg efterlyser, er: Hvad gør andre feriefonde, når en lejer ønsker at annullere et lejemål?
Får lejeren hele det indbetalte beløb retur, eller tilbagebetales kun en %-del? Er der en dato for sidste frist for udbetaling (eks. 8 eller 14 dage før lejeperioden starter)? Eller kan lejeren annullere en booking helt op til lejeperiodens start, og stadigvæk få hele det indbetalte beløb retur? Har man en bestemt procedure, der følges?
Jeg synes, det kunne være interessant at høre, hvorledes andre feriefonde gør.
venlig hilsen
Fredericia Feriefond af 1985
Jørn Fogtmann
0 Stemmer
2 Kommentarer
Robert Holm slået op about 2 years ago Administrator
Tak for din tilbagemelding. Jeg tager dit svar med til vores bestyrelsesmøde for at høre, hvad bestyrelsen siger til det.
venlig hilsen
Fredericia Feriefond af 1985
Jørn Fogtmann
Synes godt om
0 Stemmer
Robert Holm slået op about 2 years ago Administrator
Hej Jørn
Vores erfaring er, at de fleste har en periode (typisk 8 eller 6 uger) før booking start. Afbestiller man inden for denne grænse, får man penge retur - 1 rate som typisk er 500kr eller 10% af lejen.
Hvis man afbestiller efter denne grænse får man ikke noget retur.
Disse regler kan sættes op inde under system administration.
Du kan evt. se en vejledning her
https://bookhus.freshdesk.com/da/support/solutions/articles/101000442714-s%C3%A5dan-opretter-du-afbestillingsregler-
vh
Robert Holm
Bookhus
0 Stemmer
Log på eller Tilmeld dig for at poste en kommentar