Annullering af lejemål - Jørn Fogtmann

Lagt inn over 1 year siden av Robert Holm

R
Robert Holm Administrator

Afbooking af sommerhus/ferielejlighed


Hej

Jeg skriver på vegne af Fredericia Feriefond af 1985. Det sker en gang imellem, at en lejer ønsker at annullere en booking. Nogle lejere gør det i god tid, andre gør det "lige op over". 

Det, jeg efterlyser, er: Hvad gør andre feriefonde, når en lejer ønsker at annullere et lejemål?

Får lejeren hele det indbetalte beløb retur, eller tilbagebetales kun en %-del? Er der en dato for sidste frist for udbetaling (eks. 8 eller 14 dage før lejeperioden starter)? Eller kan lejeren annullere en booking helt op til lejeperiodens start, og stadigvæk få hele det indbetalte beløb retur?  Har man en bestemt procedure, der følges?  

Jeg synes, det kunne være interessant at høre, hvorledes andre feriefonde gør.


venlig hilsen

Fredericia Feriefond af 1985

Jørn Fogtmann

0 Stemmer


2 Kommentarer

Sortert etter
R

Robert Holm lagt inn over 1 year siden Administrator


Hej Robert


Tak for din tilbagemelding. Jeg tager dit svar med til vores bestyrelsesmøde for at høre, hvad bestyrelsen siger til det.


venlig hilsen

Fredericia Feriefond af 1985

Jørn Fogtmann

Synes godt om

0 Stemmer

R

Robert Holm lagt inn over 1 year siden Administrator

Hej Jørn


Vores erfaring er, at de fleste har en periode (typisk 8 eller 6 uger) før booking start. Afbestiller man inden for denne grænse, får man penge retur - 1 rate som typisk er 500kr eller 10% af lejen.


Hvis man afbestiller efter denne grænse får man ikke noget retur.


Disse regler kan sættes op inde under system administration.

Du kan evt. se en vejledning her

https://bookhus.freshdesk.com/da/support/solutions/articles/101000442714-s%C3%A5dan-opretter-du-afbestillingsregler-


vh

Robert Holm

Bookhus

0 Stemmer

Logg på eller Registrer deg for å publisere en kommenter